Branża e-commerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem klientów, wzrasta także zapotrzebowanie e-sprzedawców na usługi logistyczne. Jedną z takich usług jest fulfilment. Co to takiego?

Artykuł partnera

Usługa fulfilment – co to takiego?

Fulfilment to wszelkie czynności mające na celu wspomaganie realizacji zamówień. W skład tej usługi wchodzi między innymi odpowiednie przechowywanie towarów, ich przepakowywanie oraz konfekcjonowanie. Kiedy warto wdrożyć fulfilment w swoim sklepie? W momencie, gdy rosnąca obsługa zamówień internetowych przekracza możliwości Twoich pracowników, a zaplecze sklepu jest za małe, by pełnić funkcję magazynu, warto pomyśleć o outsourcingu usług logistycznych i usprawnić proces zamówieniowy.

Dlaczego warto postawić na outsourcing logistyki?

Decydując się na wdrożenie w firmie outsourcingu działań logistycznych, odciążasz siebie oraz pracowników z wielu obowiązków. Redukowane są również koszty prowadzenia biznesu, takie jak konieczność wynajmu nowej powierzchni magazynowej, zakup niezbędnych maszyn oraz zatrudnienie nowych pracowników.

Na czym polega outsourcing logistyki dla e-commerce? Doświadczony operator logistyki zadba za Ciebie o to, by towary były dostarczone do magazynu, przechowywane w odpowiednich warunkach, a następnie przepakowywane i przygotowywane pod kątem zamówień. Dzięki pełnej integracji magazynu z systemami sprzedażowymi zamówienia są kompletowane dokładnie, sprawnie i szybko są gotowe do wysyłki. Firmy outsourcingowe oferują również szereg dodatkowych usług, w tym między innymi etykietowanie produktów, dokładanie do zawartości paczki materiałów promocyjnych oraz współpracę z kurierami.

Jak przyspieszyć rozwój e-biznesu? Postaw na fulfilment z AltMasterLogistyka!

W Polsce jedną z uznanych i doświadczonych firm, które zajmują się profesjonalną obsługą procesów logistycznych dla sklepów internetowych, jest AltMasterLogistyka. Zlecając usługi logistyczne zewnętrznej firmie, będziesz mógł się skupić tylko i wyłącznie na marketingu i sprzedaży. Operator logistyki zajmie się całym procesem zamówieniowym i jego poprawnym przebiegiem, dzięki czemu zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy oraz przede wszystkim klienci Twojego sklepu internetowego, będziecie zadowoleni w 100% ze współpracy.

Outsourcing usług logistycznych takich jak fulfilment to przyszłość w e-commerce. Warto zainwestować w to rozwiązanie, by nie zostać w tyle za konkurencją!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.