Cyfrowy świat okazał się nie lada szansą dla większości przedsięwzięć biznesowych. Otworzył przed firmami wiele nowych możliwości pozyskiwania klientów i promocji marki. Nowoczesne narzędzia onlinowe ułatwiają codzienne życie, dając wygodny dostęp do informacji, zakupów i usług. Przeczytaj i dowiedz się, jak integrowanie aplikacji webowych i mobilnych w jeden spójny system zwiększa szanse rynkowe w biznesie.
Siała aplikacji biznesowych
Aplikacje webowe i mobilne w dzisiejszych czasach stają się niezastąpione. Są to nowoczesne narzędzia, umożliwiające łatwe dotarcie do klientów, tworzenie wygodnych i bezpiecznych warunków do zakupów oraz dostęp do usług. Nic dziwnego, że coraz więcej firm handlowych i usługowych buduje własne aplikacje onlinowe. Jak twierdzą specjaliści firmy zajmującej się opracowywaniem narzędzi dla biznesu FMCode z Warszawy, aplikacje biznesowe znajdują zastosowanie w branży e-commerce, HR, turystycznej, w bankowości, a także do prowadzenia ewidencji produktów w sklepie, hurtowni lub magazynie. Pozwalają na sprawne zarządzanie platformami, na wszystkich możliwych płaszczyznach, a klientom umożliwiają wygodny i szybki dostęp online.
Integracja aplikacji mobilnej z webową
Aplikacja webowa, czyli podstawowa aplikacja internetowa działa na przeglądarce i wymaga dostępu do Internetu. Inaczej mówiąc, jest ona komunikacją pomiędzy interfejsem aplikacji a serwerem dla dokonywania różnego typu funkcjonalności. Narzędzia webowe do komunikacji z klientami pierwotne przygotowywane były na komputery stacjonarne i przenośne. W miarę coraz większej popularyzacji urządzeń mobilnych zaczęto wprowadzać aplikacje na smartfony i tablety. Aplikacje mobilne umożliwiają dostęp do oferty handlowej i usługowej oraz wszystkich innych treści z każdego miejsca i o każdej porze. Integrowanie aplikacji webowych i mobilnych w jeden spójny system zwiększa zasięg marketingowy. Tym bardziej że ideą integracji aplikacji jest dostarczanie zasobów lub możliwości z jednej aplikacji do drugiej. Zwiększa to siłę oddziaływania, a także jest źródłem dużych udogodnień dla klientów. Mogą oni jednocześnie dokonywać zakupów online i natychmiast realizować płatność. Najpopularniejszymi aplikacjami internatowymi są:
- aplikacje handlowe, czyli sklepy internetowe,
- aplikacje bankowe,
- aplikacje rekrutacyjne dla potrzeb HR,
- aplikacje e-learningowe do nauki zdalnej,
- aplikacje turystyczne do wyszukiwania wyszukiwanie noclegów i rezerwacji zakwaterowania,
- aplikacje ERP do prowadzenia ewidencji produktów w sklepach, hurtowniach i magazynach.