Co jest najważniejsze w brandingu stacji paliw?
Złożony proces brandingu stacji paliw i jego komponenty
Branding stacji paliw to nie tylko oznakowanie marki i ekspozycja logo, to złożony proces, który obejmuje wiele elementów. Są to wszystkie składowe, które niekoniecznie są silnie widoczne dla przeciętnego konsumenta, natomiast wszystkie, bez wyjątku wypływają na jego odbiór i postrzeganie stacji.
Do elementów brandingu i rebrandingu stacji należą:
- pylony cenowe
- otoki
- obudowa słupów
- wiata
- podsufitka
- oznakowanie sklepu
- tablice wjazdowe i wyjazdowe
- tablice dojazdowe
- kosze do segregacji odpadów
- słupy reklamowe
- rury reklamowe
Dzięki odpowiednio zaprojektowanym pylonom cenowym przyciągniesz klientów na swoją stację paliw
Pylony cenowe to kluczowy element stacji paliw
Pierwsze z wymienionych – pylony cenowe, stanowią fundament i podstawę całej identyfikacji wizualnej stacji paliw. Z pewnością niektórzy mogą się nie zgodzić, natomiast to właśnie pylon jest elementem dominującym. To kierunkowskaz dla klientów i przejezdnych, który często staje się nawet samym symbolem firmy paliwowej. Swoją widocznością stymulują klientów do zatrzymania się na konkretnej stacji.
Funkcjonalność pylonów cenowych
Pełnią one najważniejszą z funkcji: informacyjną. Niosą one fundamentalny komunikat o cenach konkretnych paliw, co z punktu widzenia konsumentów jest najistotniejsze.
Pylony cenowe zwracają uwagę odbiorców, także z uwagi na wysokość. Mogą sięgać od 3 do nawet 50 metrów. Przy odpowiedniej wielkości są dostrzegane przez klientów już z dużej odległości, dając tym samym konsumentom czas na podjęcie decyzji zakupowej.
Ponadto to także jedna z najsilniej oddziałujących elementów marketingowych i wizerunkowych promujących i szerzących wiedzę na temat danej marki stacji paliw. Zamieszczone logo i kolorystyka oznaczający konkretny brand to zaraz obok informacji o cenach, drugi najważniejszy przekaz kierowany do odbiorców. Pylon cenowy skutecznie buduje świadomość marki, a odpowiednie dobrany design, wysoka estetyka i jakość konstrukcji podnosi także autorytet i prestiż firmy. To wszystko składa się na funkcję promocyjną konstrukcji.
Pylony cenowe – postaw na skuteczną reklamę
Pylony to eleganckie i estetyczne elementy oznakowania stacji paliw, które naprawdę działają. Jest to tylko plastyczna forma, która może przybierać niemal dowolny kształt. Dzięki wolnostojącej konstrukcji są idealnym rozwiązaniem oznakowania bez ingerencji w budynek. A odpowiednie dobranie projektu i jego spersonalizowanie pod markę stworzy spójny i atrakcyjny obraz firmy w oczach Twoich klientów.