Każda osoba, prowadząca własną działalność gospodarczą, nastawiona jest na to, by uzyskiwać wymierne przychody. Zarządzanie własnym sklepem oparte jest zaś na chęci zdobywania nowych klientów i zatrzymywania stałych, poprzez tworzenie coraz to nowszych ofert czy produktów, a także spełnianiu coraz większych wymagań klientów. W posiadaniu własnej firmy cenne jest również to, że jej prowadzenie pozwala na dalszy rozwój swojemu właścicielowi. Osiągnięcie tak wielu celów nie jest łatwe, na szczęście w obecnych czasach możemy wspomóc się różnego rodzaju nowoczesnymi narzędziami, przeznaczonymi dla rozwoju firm.
ErpBox – nowoczesne rozwiązanie technologiczne pomocne w zarządzaniu e-sprzedażą
Współczesny rynek konsumencki coraz śmielej przenosi się do świata wirtualnego – co dla większości przedsiębiorców jest sporym udogodnieniem. Odwiedzania przez nas codziennie sieć internetowa pozwala błyskawicznie dotrzeć do szerokiego grona osób i pozyskiwać klientów z całego świata, co przekłada się na ogromny rozwój dziedziny handlu internetowego. E-biznes pozwala znacząco uprościć strukturę zakładanej firmy, na przykład minimalizując liczbę osób potrzebnych do jej obsługi: wirtualny sprzedawca ma obecnie szansę na to, by samodzielnie kierować swoim biznesem. Przedsiębiorcy takiemu zadanie ułatwiają specjalne oprogramowania, dzięki którym prowadzenie e-sklepu przestaje być trudne i czasochłonne. Co więcej, nowoczesna, prywatna firma nie musi być już zlokalizowana w biurze i obejmować zatrudniania sztabu ludzi, co wiąże się z nakładem ogromnych kosztów na wynajem pomieszczeń i opłacania pracowników.
Korzystając z usług nowoczesnych platform zapewniających zarządzanie sprzedażą internetową, takich jak ErpBox, można wiele zyskać z uwagi na obniżenie kosztów obsługi zamówień, przy równoczesnym zwiększeniu sprzedaży i strategii rozwoju. Liczba sprzedawców ciągle wzrasta, a obniżanie kosztów i zwiększanie marży jest w internecie kluczem do sukcesu, by pozbyć się konkurencji. Rosnące koszty utrzymania pracowników wpływają na to, że coraz więcej firm wybiera jedno z priorytetowych rozwiązań, które oferuje platforma ErpBox – automatyzację zarządzania e-sprzedażą.
Automatyzacja zarządzania e-sprzedażą
Czas to pieniądz. ErpBox pozwala na dużą automatyzację, przez co stale zwiększa się ilość zainteresowanych usługami platformy firm oraz polecanymi przez nią opcjami dodatkowymi. Zautomatyzowanie procesów, pozwala na oszczędność czasu pracy oraz kosztów utrzymania pracowników.
Przy jednym zamówieniu, oszczędność czasu to minimum 3 minuty, natomiast przy większej ilości zamówień, pojęcie czasu można już rozważyć w przeliczeniu na etaty.
Platforma ErpBox oferowana jest w:
- planie indywidualnym,
- czterech planach abonamentowych.
Bez jakichkolwiek dodatkowych opłat, firmy korzystać mogą ze spersonalizowanych funkcji platformy ErpBox, np.:
- Integracja z kanałami sprzedaży, będąca „tajną” bronią platformy ErpBox (np. Allegro, eBay, Amazon, inne e-sklepy),
- Manager aukcji (Allegro, eBay, Amazon),
- Integracja z kurierami (m.in. DPD, Poczta Polska, GLS, InPost),
- Integracja z programami księgowymi (i raportowymi??) (Enova, Subjekt/Subiekt).
ErpBox a integracja z Allegro
Jednym z najistotniejszych i najbardziej praktycznych narzędzi, jakie ma w swojej ofercie platforma ErpBox, jest integracja z Allegro – serwisem aukcyjnym znanym wszystkim internetowym konsumentom, a także wszystkim e-sprzedawcom, dla których jest miejscem zaciętej rywalizacji. Konkurencja jest tak wysoka, że każdy dodatkowy sposób na zwiększenie efektywności sprzedaży na tym kanale bardzo ważny. W praktyce oznacza to, że specjalne oprogramowanie wyręczy właściciela sklepu w przyjęciu i formalnej obsłudze złożonego zamówienia, tym samym skracając jej czas nawet o kilka minut. Narzędzie jest w stanie zadbać również o to, by automatycznie skierować do konkretnego zamówienia wybraną przez klienta opcję wysyłki.
Każdy, kto zdecyduje się na taką integrację w ramach konta ErpBox uzyskuje dostęp m.in. do następujących możliwości:
- dostęp do Managera Allegro – pobieranie wszystkich zamówień z Allegro i ich obsługa,
- przejrzyste filtrowanie zamówień,
- automatyczna aktualizacja statusu zamówienia w serwisie Allegro,
- dostęp w jednym widoku do wszystkich informacji,
- automatyczne druki listów przewozowych,
- szczegółowe logi zamówienia,
- automatyczne e-mailowe powiadomienia dla klientów o wysłaniu zamówienia,
- możliwość łączenia wielu zamówień klientów w jedno zamówienie.
Korzystanie z nowoczesnej platformy do obsługi sprzedaży, jaką jest ErpBox, daje nam możliwość rozwoju firmy. Korzystając z obecnych w niej praktycznych narzędzi, można zaoszczędzić cenny czas – większa ilość czasu przełoży się na poświęcenie go innym sprawom związanym z rozwojem firmy, np. na budowanie dalszej strategii sprzedażowej. Większa ilość wolnego czasu, to bardzo kusząca perspektywa dla wszystkich dużych firm sprzedażowych, jak i dla właścicieli sklepów, tworzących produkty własnoręcznie, gdyż każda zaoszczędzona chwila, to dodatkowy czas na przygotowanie nowych wyrobów.
Zalety posiadania konta na platformie ErpBox:
- obniżenie kosztów obsługi e-sprzedaży,
- zwiększenie efektywności sprzedaży,
- skrócenie obsługi zamówień nawet o kilkanaście godzin,
- zyskanie dostępu do nowych kanałów sprzedaży,
- poprawa zarządzania firmą,
- wyprzedzenie konkurencji poprzez korzystanie z innowacji,
- zyskanie czasu i dodatkowych środków na rozwój firmy.
ErpBox – platforma dostępna na każde urządzenie
ErpBox jest bardzo przydatnym rozwiązaniem technologicznym, gdyż może zaoferować nam oszczędność czasu, nie tylko ze względu na samo jego funkcjonowanie, ale warto tutaj zaznaczyć, że opiera się on na niezawodnych i szybkich dyskach SSD. Dodatkowym plusem jest szybka aktualizacja danych. Co więcej, ErpBox jest narzędziem zbudowanym na bazie zaawansowanej technologii Responsive Web Design (RWD), co oznacza dostępność na wszystkie urządzenia, zatem możemy skorzystać z niego w każdym miejscu i w każdej chwili.