Atrakcyjność gadżetów jako nośników reklamowych firmy cieszy się pozytywnym odbiorem zarówno wśród klientów jak i kontrahentów. Prawie każda firma korzysta z nich w wielu różnych okazjach. Uważa się, że ich skuteczność w porównaniu do ceny jest bardzo dobra, ale czy to wszystko jedno jakie rozdajemy gadżety?

Długopis każdemu się przyda

Z wizyt na różnego rodzaju targach przynoszę zwykle zapas długopisów właśnie z logiem. Jednak to nie wszystko. Od czasu do czasu używam w pracy biurowej pendrive – też z targów. Portfel wodoodporny z innych targów towarzyszy mi nieprzerwanie od kilku lat. Do dziś pamiętam uśmiech osoby, która mi go wręczyła.

Najlepszą reklamę robi uśmiech

Czy drogi i ekskluzywny gadżet sprawi iż firma zostanie zapamiętana? Owszem, ale nie jest to jedyny warunek. Wręczając zagłówek podróżny z uśmiechem na twarzy przekazujemy pozytywne emocje swoim klientom, kontrahentom, a także partnerom biznesowym.

Jak zostać zapamiętany

Każda branża ma coś interesującego i medialnego, co może się dobrze „sprzedać”. W ostateczności można to stworzyć. Tak właśnie powstają firmowe maskotki jak Plush czy mający już ponad 100 lat Bibendum znany nam jako ludzik Michelin. Jednak to projekt na dużą skalę, o wiele łatwiej wykorzystać coś, z czym każdy z nas spotyka się praktycznie codziennie. Bardzo duży wybór gadżetów reklamowych znajdziemy na www.gadzety.pl.

Dopasowanie gadżetu do profilu firmy

Spójny przekaz to jeden z ważniejszych aspektów reklamy. Wysyłamy wtedy sygnały na tej samej częstotliwości fali. Nie tylko ktoś nas lepiej zapamięta, ale też skojarzy w przyszłości dany przedmiot właśnie z nami. Reklamując firmę samochodową warto rozdawać gadżet związany z jazdą autem i komfortem (pozytywne uczucie – pozytywne emocje), na przykład zagłówek podróżny.

Auto na pustyni
pixabay.com

Co zabierzesz ze sobą w teren?

Najlepszy gadżet to taki, który oprócz tego, że nie zostanie użyty to dodatkowo będzie widoczny dla innych. Jak to sprawić? Torby materiałowe z logiem to jeden z wielu takich gadżetów. Od tego czy będą one używane tak jak chcemy, zależy to komu je wręczymy. Dlatego tak ważne jest poznanie klienta, jego preferencji oraz potrzeb. Jeśli ktoś nie robi zakupów po sklepach tylko wszystko zamawia przez internet, to nie ma sensu obdarowywać go taką torbą.

Gadżety to przede wszystkich nośniki reklamy. Jednakże ich drugorzędna to odejście od masówki reklamowej skierowanej do każdego. Stawiamy tutaj na personalne relacje, nie tylko firma klient/firma, ale też osoba do osoby. Poznajemy klienta, jego styl bycia i upodobania, cele. To jak układanka, do której trzeba dopasować odpowiednie elementy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.